مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-07اقتصادي

کاروانسرای شاه عباسی ورزنه بازسازی می شود


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا گفت: کاروانسرای شاه عباسی شهر تاریخی ورزنه با ‏همکاری بخش خصوصی در دست بازسازی است - امراله اصغری ورزنه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کاروانسرای شاه عباسی ورزنه دارای یک هزار و 300 متر مربع اعیان و یک هزار و 889 متر عرصه است سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا ‏ افزود: ساخت این کاروانسرا به دوره صفویه بر می گردد و حدود 500 سال قدمت دارد.

وی تصریح کرد: بازسازی این کاروانسرا را در دستور کار داریم و برای این امر آقای صادق جمالی، به عنوان سرمایه گذار بخش خصوصی با اوقاف همکاری داشته است.

‏ اصغری خاطرنشان کرد: تعمیر، مرمت و بازسازی  این پروژه در دستور کار است و قرار است که کاروانسرای شاه عباسی ورزنه به  اقامتگاه سنتی، رستوران و چایخانه تبدیل شود و اساس قرارداد منعقد شده 19 سال است که برای این امر 36 ماه زمان برای بهره برداری و تکمیل بازسازی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه حدود 90 درصد عملیات تعمیر، بازسازی و مرمت کاروانسرا انجام شده است تأکید کرد: عملیات ساخت زیر ساخت ها، و تأمین تأسیسات آب، برق ، گاز و فاضلاب کاروانسرا در حال اجرا است و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای شاه عباسی ورزنه بازسازی می شود

کاروانسرای شاه عباسی ورزنه بازسازی می شود