مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:402020-10-07اقتصادي

نگران افزایش قیمت بنزین نباشید


روز گذشته اخباری مبنی بر طرح مجلس برای افزایش قیمت بنزین منتشر شد که با واکنش از سوی کمیسیون انرژی مجلس روبرو و امروز اعلام شد که افزایش قیمت بنزین یارانه ای و آزاد در دستور کار مجلس و دولت قرار ندارد.

- روز گذشته اخباری مبنی بر طرح مجلس برای افزایش قیمت بنزین منتشر شد که با واکنش از سوی کمیسیون انرژی مجلس روبرو و امروز اعلام شد که افزایش قیمت بنزین یارانه ای و آزاد در دستور کار مجلس و دولت قرار ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخبار منتشر شده گویای اعلام وصول طرحی در مجلس بود که به دنبال آن سهمیه بنزین یارانه ای به 30 لیتر در ماه برای هر فرد تعیین شود و بنزین آزاد نیز به صورت شناور و با قیمت فوب خلیج فارس عرضه می شود، مالک شریعتی - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس - امروز در این رابطه در صفحه توییتر خود اعلام کرده که هیچ طرحی در مجلس یازدهم برای تغییر در قیمت های یارانه ای و آزاد بنزین در دستور کار نیست .

وی با بیان اینکه طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار فقط به دنبال بازتوزیع عادلانه تر بنزین یارانه ای به خانوار است تا خانوارهای فاقد خودرو نیز بهره ببرند، تصریح کرد: متن منتشر شده، طرح قدیمی مجلس دهم است که در مجلس یازدهم و قبل از تشکیل کمیسیون ها و بدون اصلاح متن، تنها برای تسریع در اخذ نوبت اعلام وصول مجددا ثبت شد تا بعد در کمیسیون و صحن اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران افزایش قیمت بنزین نباشید

نگران افزایش قیمت بنزین نباشید