مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-07سياسي

واگذاری 30 درصد از پرونده های سالمندان کمیته امداد بوشهر به مراکز نیکوکاری


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از واگذاری 30 درصد از پرونده های سالمندان تحت حمایت این نهاد به مراکز نیکوکاری با هدف تسریع در امر خدمت رسانی بیشتر و کیفیت ارائه خدمات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی با گرامیداشت هفته سالمندان اظهار داشت: با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان 30 درصد از پرونده های مددجویان سالمندان بالای 60 سال این نهاد به مراکز نیکوکاری واگذار می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر هدف از این کار را واگذاری امور به مردم و تسریع در جهت امر خدمت رسانی بیشتر و کیفیت ارائه خدمات به سالمندان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: در این جهت مرکز نیکوکاری بررسی، تحقیق و شناسایی نیازهای خانوارها را انجام می دهد و کمیته امداد همچنان ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و حمایتی را برعهده دارد.

لطفی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در واقع پیشخوان کمیته امداد در محله ها هستند، افزود: احیای سنت های حسنه اسلامی احسان و نیکوکاری، توسعه مشارکت های محلی، مردمی شدن حمایت های اجتماعی، نظارت های مردمی و معتمدان محلی در توزیع کمک ها بین نیازمندان واقعی از مهمترین اهداف برپایی مراکز نیکوکاری است.

وی  با بیان اینکه هم اکنون 15 هزار 500 سالمند یک و دو نفره در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: از این تعداد، پرونده بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 30 درصد از پرونده های سالمندان کمیته امداد بوشهر به مراکز نیکوکاری

واگذاری 30 درصد از پرونده های سالمندان کمیته امداد بوشهر به مراکز نیکوکاری