مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-07دانش

امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد


انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 99 (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) امروز چهارشنبه، - انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 99 (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) امروز چهارشنبه،16 مهرماه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 99 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند تا ساعت 24 امروز چهارشنبه (16 مهر) با مراجعه به سامانه مرکز سنجش دانشگاه آزاد به نشانی http://www.

azmoon.

org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان می توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی، به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، در گروه های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های یکصدگانه خود منظور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد

امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد