مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:102020-10-07اقتصادي

جابه جایی بیش از 2 میلیون مرسوله پستی در همدان


مدیرکل پست استان همدان با اشاره به کاهش 11.

5 درصدی مرسولات پستی در شش ماهه امسال، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیون و 241 هزار مرسوله پستی توسط پست استان همدان جابه جا شده است.

- محمد امیدی چهارشنبه 16 مهر در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت روز جهانی پست، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال یک میلیون و 226 هزار و 973 مرسوله پستی وارد استان و یک میلیون و 14هزار و 597 مرسوله از استان صادر شده که آمار مرسولات وارده و صادره نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 11.

5 درصدی داشته است.

وی یکی از دلایل اصلی کاهش مرسولات پستی را حذف قبوض دانست و تصریح کرد: تا قبل از مهرماه 98 قبوض آب، برق، گاز و تلفن توسط پست توزیع می شد اما با الکترونیکی شدن این فرآیندها ترافیک این مرسولات در پست حذف شده است.

امیدی با اشاره به افزایش فعالیت فروشگاه های اینترنتی در استان همدان، افزود: در استان همدان 71 فروشگاه فعال اینترنتی وجود دارد در حالیکه در سال گذشته 45 فروشگاه اینترنتی در سطح استان فعالیت داشت اما به علت کرونا و اقبال مردم از خرید و فروش های اینترنتی رشد 63 درصدی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه خرید و فروش اینترنتی در استان به وفور انجام می شود، خاطرنشان کرد: خرید و فروش اینترنتی اشتغالزایی خوبی داشته و در شش ماهه نخست امسال مرسولات وارده اینترنتی در استان 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 2 میلیون مرسوله پستی در همدان

جابه جایی بیش از 2 میلیون مرسوله پستی در همدان