مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-07اقتصادي

افزایش 35 درصدی واردات از مرز تمرچین آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست امسال ارزش کالاهای وارداتی به آذربایجان غربی 9 میلیون و 376 هزار دلار است که 35 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

- غلامرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ارزش کالاهای وارداتی به آذربایجان غربی 9 میلیون و 376 هزار دلار است که 35 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: مهمترین کالاهای وارداتی از این گمرک و بازارچه مرزی نیز شامل ماشین آلات سنگین و قطعات و لوازم ماشینی بود و در این مدت 2 هزار و 232 تن انواع کالای مورد نیاز کشور نیز از این گمرک و بازارچه تمرچین وارد کشور شد.

رییس سازمان صنعت، و معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: 258 هزار و 587 تن انواع کالا طی نیمه نخست امسال از گمرک و بازارچه تمرچین پیرانشهر صادر شد.

بابایی ادامه داد: ارزش این میزان کالای صادره، بیش از 412 میلیون و 373 هزار دلار بود که 32 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش دارد.

وی بیان کرد: عمده کالاهای صادراتی این بازارچه شامل سیمان، مصنوعات فلزی، میلگرد، مواد غذایی، لوازم صنعتی، میوه و فرش ماشینی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35 درصدی واردات از مرز تمرچین آذربایجان غربی

افزایش 35 درصدی واردات از مرز تمرچین آذربایجان غربی