مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-07اقتصادي

آخرین وضعیت از رسیدگی به کیفیت آب شرب سردشت


کیفیت آب سردشت بعد از بارندگی ها از وضعیت نامطلوبی برخوردار می شود که اقدامات جهت بهره برداری از طرح های آبی جدید ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، مصطفی اسماعیل سالم رییس آبفای شهرستان دزفول در خصوص کیفیت آب شهر سردشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درحال حاضر تنها یک منبع آب در سردشت وجود دارد و برداشت آب نیز فقط از این منبع صورت می گیرد که معمولا با بارندگی ها کیفیت آن نامطلوب می شود.

وی افزود: با پیش بینی های انجام شده برای آبرسانی به مردم مخازن از آب تأمین می شوند و هنگام بروز این مشکل به صورت ساعتی میان مردم توزیع می شود تا وضعیت آب به حالت عادی برگردد.

رییس آبفای شهرستان دزفول گفت: چهارشنبه شب هفته گذشته کیفیت آب سردشت از حالت عادی خارج که پس از انجام اقدامات لازم بعد از گذشت 48 ساعت مشکل آن برطرف شد.

وی ادامه داد: برای رفع این موضوع جلساتی با مدیران آب و برق منطقه انجام شد اما به دلیل اقتصادی نبودن طرح ها و پایین بودن جمعیت سردشت به نتیجه مطلوب و قطعی رسیده نشد.

مصطفی اسماعیل سالم تصریح کرد: چاه های آبی نیز برای این منطقه احداث گردید که به دلیل پایین بودن کمیت و کیفیت آب آن ها، برداشت آب متوقف گردید اما اقدامات جهت بهره برداری از طرح های آبی جدید ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت از رسیدگی به کیفیت آب شرب سردشت

آخرین وضعیت از رسیدگی به کیفیت آب شرب سردشت