مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-07اجتماعي

پیاده روی اربعین برای کنترل بیماری کرونا لغو شد


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برای کنترل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت زائران، پیاده روی اربعین به سمت عراق ممنوع است.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برای کنترل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت زائران، پیاده روی اربعین به سمت عراق ممنوع است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه لغو مراسم پیاده روی اربعین امسال صرفا برای حفظ سلامت زائران و کنترل بیماری کرونا است، اظهار کرد: همه مرزهای چهارگانه کشور به سمت عراق مسدود بوده و عراق از ورود زوار خارجی جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هیچ گونه فراخوانی برای اعزام زائران به کشور عراق نداشته و ثبت نامی در این زمینه صورت نگرفته است، تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی تابع دستورالعمل های ستاد کرونای استان است و سپاه انصارالمهدی (عج) استان از این قضیه مستثنا نیست، چراکه ستاد ملی کرونا برنامه راهپیمایی نمادین در شهرستان ها را ممنوع کرده و هرگونه پذیرایی در موکب ها ممنوع است.

طهماسبی در ادامه به استفاده از ظرفیت موکب های حسینی در راستای اجرای هرچه بهتر رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: ظرفیت عظیمی که در مواکب حسینی استان وجود دارد در راستای کمک به معیشت افراد محرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین برای کنترل بیماری کرونا لغو شد

پیاده روی اربعین برای کنترل بیماری کرونا لغو شد