مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-07اقتصادي

2 الکتروپمپ برای حل اختلال آب شرب بابل در سد البرز نصب شد


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: دومین الکتروپمپ به ظرفیت 150 لیتر در ثانیه برای برداشت آب از لایه بالایی سد البرز و رفع مشکل آب شهر بابل بر روی سد البرز نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید عبدالهی اظهار داشت: بارندگی های شدید روزهای اخیر در بالادست سد البرز موجب افزایش کدورت آب سد شد و با توجه به اینکه تصفیه خانه اضطراری طلوت بابل قادر به تصفیه حجم بالای آب نبود در نتیجه 500 لیتر آب در ثانیه از مدار خارج شد.

وی افزود: برای رفع مشکل کمبود آب شهرهای گروه الف، با تلاش شبانه روزی کارکنان آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان و در شرایط جوی نامناسب دو الکتروپمپ در فواصل تاج و سطح دریاچه سد نصب و راه اندازی شد که هم اکنون 400 لیتر در ثانیه آب از لایه بالایی سد البرز پمپاژ می شود.

مدیر عامل آبفا مازندران ادامه داد: طی روزهای اخیر خطوط انتقال آب از سد تا تصفیه خانه شست و شو و آب وارد شبکه توزیع شد و به تدریج جریان آب در تمامی نقاطی که با افت فشار و قطع آب مواجه بوده اند، برقرار خواهد شد.

عبدالهی ضمن قدردانی از صبوری، شکیبایی و همراهی مردم در این مدت، خواستار مدیریت مصرف و اجتناب از مصارف غیر ضروری تا آبگیری کامل مخازن ذخیره، خطوط انتقال و شبکه توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 الکتروپمپ برای حل اختلال آب شرب بابل در سد البرز نصب شد

2 الکتروپمپ برای حل اختلال آب شرب بابل در سد البرز نصب شد