مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-07اقتصادي

امضای تفاهم نامه ایمن سازی ساختمان ها با دانشگاه مالک اشتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی، غلامرضا پناه ، معاون توسعه مدیریت و منابع، - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین امضای تفاهم نامه با دانشگاه مالک اشتر هدف از امضای این تفاهم نامه را ایمن سازی ساختمان ها و جلوگیری از حوادث ناگوار اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی، غلامرضا پناه ، معاون توسعه مدیریت و منابع، تحکیم همکاری ها، انجام فعالیت های علمی، تحقیقاتی و آموزشی، ایمن سازی ساختمان ها، وضعیت تاب آوری آن ها و جلوگیری از حوادث ناگوار را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی افزود: طبق این تفاهم نامه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار انجام مطالعات جامعی توسط متخصصان دانشگاهی در زمینه الزامات زیر ساختی است که تحلیل ریسک ساختمان این وزارتخانه انجام شود و طبق آن مقاوم سازی صورت پذیرد تا شاهد حوادث خاصی در این زمینه نباشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: این تفاهم نامه در سه فاز شناخت و جمع آوری اطلاعات از وضعیت موجود، تحلیل ریسک، تبیین الزامات و طرح مدیریت مقابله با حوادث تدوین شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ایمن سازی ساختمان ها با دانشگاه مالک اشتر

امضای تفاهم نامه ایمن سازی ساختمان ها با دانشگاه مالک اشتر