مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-07اقتصادي

کشف 150 کیلو مرغ و گوشت قرمز فاسد از یک فروشگاه زنجیره ای در ساوه


رییس شبکه دامپزشکی ساوه از کشف مقدار زیادی گوشت قرمز و گوشت مرغ فاسد طی بازرسی کارشناسان بهداشتی این شبکه از یک فروشگاه زنجیره ای خبر داد و گفت: - ایسنا/مرکزی رییس شبکه دامپزشکی ساوه از کشف مقدار زیادی گوشت قرمز و گوشت مرغ فاسد طی بازرسی کارشناسان بهداشتی این شبکه از یک فروشگاه زنجیره ای خبر داد و گفت: در بازرسی صورت گرفته 150 کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته کشف شد.

داوود سرمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از تشکیل و ارسال پرونده فروشگاه متخلف به مراجعه قضایی خبر داد و افزود: شبکه دامپزشکی ساوه به طور مداوم در حال رصد و پایش بهداشت فرآورده های خام دامی است و با تمامی متخلفین برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در مراکز بسته بندی باید مراحل بهداشتی بسته بندی نگهداری، برودت و استحصال مرغ برابر دستورالعمل های دامپزشکی رعایت شود در غیر این صورت با افزایش بار میکروبی، محموله فاسد و غیرقابل مصرف خواهد شد.

رییس شبکه دامپزشکی ساوه به شهروندان توصیه کرد که هنگام خرید مواد پروتیینی به لیبل و تاریخ مصرف و انقضا بسته بندی ها توجه کنند و افزود: در خصوص گوشت قرمز لیبل و مهر دامپزشکی بایستی روی لاشه گوشت نصب شده باشد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با تخلفات فروشگاه های عرضه محصولات دامی، اظهار کرد: شهروندان می توانند جهت گزارش هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 150 کیلو مرغ و گوشت قرمز فاسد از یک فروشگاه زنجیره ای در ساوه

کشف 150 کیلو مرغ و گوشت قرمز فاسد از یک فروشگاه زنجیره ای در ساوه