مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-07سياسي

ایجاد زمینه استقرار نیروی انتظامی در شاهدیه تا سه ماه آینده


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تامین امنیت یکی از مهمترین خواسته های مردم شاهدیه است، گفت: زمینه استقرار نیروی انتظامی تا سه ماه آینده در شاهدیه فراهم شود.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تامین امنیت یکی از مهمترین خواسته های مردم شاهدیه است، گفت: زمینه استقرار نیروی انتظامی تا سه ماه آینده در شاهدیه فراهم شود.

محمدصالح جوکار ساعتی قبل در نشست بررسی مشکلات شهر شاهدیه با حضور فرماندار یزد و مدیران کل ادارات مرتبط با مشکلات این شهرستان، با بیان این که اگر بخواهیم کارکرد محیط روستایی را به شهر منتقل کنیم، تزاحم هایی به وجود می آید، اظهار کرد: در شهر شاهدیه، شهرنشینی را رواج دادیم و علاوه بر این که یک سری مزیت های خوبی برای آنها به دنبال داشته، محدودیت هایی هم به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: در حوزه شهرنشینی هم که ورود کردیم و معماری و مبلمان شهری را به وجود آوردیم، مزاحمت هایی برای کسب و کارهای مختلف به وجود می آید.

نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان این که مطالبات مطرح شده در این نشست به حق بوده است، عنوان کرد: مدیرانی که در این جلسه حضور دارند، قطعا به دنبال روان سازی جریان خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم این منطقه هستند و باید با تمام توان و تلاش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زمینه استقرار نیروی انتظامی در شاهدیه تا سه ماه آینده

ایجاد زمینه استقرار نیروی انتظامی در شاهدیه تا سه ماه آینده