مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-07سياسي

افزیش مراکز افق کشور به 1000 واحد


به گفته مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تا پایان امسال تعداد مرکز افق در بقاع متبرکه کشور به یک هزار واحد افزایش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروز پور عصر امروز در سفر یک روزه به گیلان با بیان اینکه یکی از مأموریت های سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه بقاع متبرکه راه اندازی مراکز افق است، اظهار کرد: در سال 98، 200 مرکز افق در بقاع متبرکه راه اندازی شد و امسال با راه اندازی 800 مرکز دیگر، تعداد این مراکز افق به یک هزار واحد افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه مراکز افق، مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی هستند که فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه توسط آن انجام می شود، افزود: درگذشته مراکز فرهنگی را در بقاع متبرکه داشتیم اما خدمات اجتماعی به دستور حجت الاسلام خاموشی، رییس سازمان به این مأموریت ها اضافه شد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تأکید بر توجه بقاع متبرکه به حل معضلات اجتماعی گفت: هر بقعه برای تبدیل به قطب فرهنگی باید معضلات و آسیب های فرهنگی و اجتماعی محیط پیرامونی بقعه را  شناسایی کرده و برای کاهش آن آسیب ها برنامه ریزی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزیش مراکز افق کشور به 1000 واحد

افزیش مراکز افق کشور به 1000 واحد