مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 13:252020-10-07سياسي

تجلیل از بانک تجارت در «ترویج فرهنگ حمایت از شرکت های دانش بنیان»


لوح تقدیر صندوق نوآوری و شکوفایی به واسطه سهم ویژه بانک تجارت در صدور ضمانتنامه برای شرکت های دانش بنیان معرفی شده از سوی این صندوق به مدیرعامل این بانک اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، همایش ترویج و تثبیت فرهنگ حمایت از شرکت های دانش بنیان در نظام بانکی با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مدیران عامل بانک ها و مدیران چند شرکت برتر مورد حمایت این صندوق برگزار شد.

در این همایش ضمن قدردانی از تلاش و همکاری بانک تجارت با صندوق نوآوری و شکوفایی قدردانی، به دلیل سهم قابل توجه بانک تجارت در صدور انواع ضمانتنامه و اعطای تسهیلات به شرکت های معرفی شده از سوی این صندوق با اهدای لوح تقدیر به امضای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و علی وحدت رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی به دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت اعطا شد.

برنامه های جدید بانک تجارت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در سخنرانی خود در این همایش در مورد عملکرد این بانک در ارائه خدمات مالی و اعتباری به شرکت های دانش بنیان گفت: همکاری بانک تجارت با صندوق نوآوری از 26 فروردین ماه 1398 طی یک تفاهمنامه برای ارائه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بانک تجارت در «ترویج فرهنگ حمایت از شرکت های دانش بنیان»

تجلیل از بانک تجارت در «ترویج فرهنگ حمایت از شرکت های دانش بنیان»