مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 13:552020-10-07ورزشي

اعزام اسکی بازان معلول به مسابقات قهرمانی جهان نروژ


سرمربی تیم ملی پارااسکی از اعزام اسکی بازان به مسابقات قهرمانی جهان در بهمن ماه خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی جهان از 19 بهمن تا دوم اسفند در نروژ برای کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی برگزار می شود که تصمیم داریم چند اسکی باز برتر را به این رویداد مهم اعزام کنیم.

- سرمربی تیم ملی پارااسکی از اعزام اسکی بازان به مسابقات قهرمانی جهان در بهمن ماه خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی جهان از 19 بهمن تا دوم اسفند در نروژ برای کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی برگزار می شود که تصمیم داریم چند اسکی باز برتر را به این رویداد مهم اعزام کنیم.

صادق کلهر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که پارالمپیک زمستانی 2022 در چین برگزار می شود برای کسب سهمیه و شرکت در این مسابقات، اولین مسابقات کسب سهمیه 19 بهمن تا دوم اسفند در نروژ برگزار می شود که برای حضور هر چه قوی تر در این رویداد مهم سعی داریم اولین اردوی خود را آذرماه با حضور 30 اسکی باز آغاز کنیم تا برترین ها را برای اعزام به این رویداد مهم شناسایی کنیم.

وی گفت: به خاطر کرونا از اسفند سال گذشته اردوی اسکی بازان تعطیل شد و الان نیز منتظر هستیم تا پیست ها پر از برف شود تا تمرینات خود را آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام اسکی بازان معلول به مسابقات قهرمانی جهان نروژ

اعزام اسکی بازان معلول به مسابقات قهرمانی جهان نروژ