مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 14:202020-10-07سياسي

ورود شورای حفظ حقوق بیت المال به موضوع صیانت از باغستان سنتی قزوین


دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل کارگروه صیانت از باغستان سنتی قزوین در دادستانی و تحت نظارت شورای حفظ حقوق بیت المال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی در سومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، گفت: دستورالعمل اجرایی شورای حفظ حقوق بیت المال پس از گذشت 15 سال از تشکیل شورا، توسط ریاست محترم قوه قضاییه و در راستای حفظ حقوق عامه و برخورد قانونی با متحلفین تدوین و در شهریور ماه سال جاری بمنظور اجراء، ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل، اعضاء جدید که حضور آنها ضرورت داشت به عضویت این شورا درآمده و کمیسیون های کارشناسی پیش بینی شده است.

دادستان قزوین در ادامه بیان داشت: امروز نیاز کشور به تعامل و همفکری در بسیاری از حوزه ها احساس می شود و در خصوص صیانت از بیت المال و اموال عمومی، قطعاً با تلاش و فعالیت صرفاً چند دستگاه و نهاد محدود، به نتایج مطلوب دست نخواهیم و در این راستا، باید اشخاص حقیقی و حقوقی ایفای نقش کنند.

قاسمی اذعان داشت: نشست شورای عالی حفظ حقوق بیت المال با ریاست، رییس محترم قوه قضاییه برگزار می شود و این نشان از حساسیت و اهمیت این موضوع دارد و در استان ها هم شورای متناظر به ریاست، رییس کل دادگستری استان و دبیری، دادستان مرکز استان تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شورای حفظ حقوق بیت المال به موضوع صیانت از باغستان سنتی قزوین

ورود شورای حفظ حقوق بیت المال به موضوع صیانت از باغستان سنتی قزوین