مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 18:552020-10-07بين الملل

پاسخ وزارت خارجه به ادعای بی اساس آمریکا درباره آمادگی کمک به ایران


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نوشت: «از مسدود کردن حق مردم ایران برای استفاده از پول خودشان که در کره جنوبی، - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعای سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نوشت: از مسدود کردن حق مردم ایران برای استفاده از پول خودشان که در کره جنوبی، عراق و ژاپن بلوکه شده دست بردارید تا در میانه این همه گیری کرونا برای خرید غذا و دارو استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت امور خارجه از آمریکایی ها خواست حرف و عملشان را یکی کنند و تاکید کرد: از مسدود کردن حق مردم ایران برای استفاده از پول خودشان که در کره جنوبی، عراق و ژاپن بلوکه شده دست بردارید تا در میانه این همه گیری کرونا برای خرید غذا و دارو استفاده شود.

سعید خطیب زاده روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر افزود: ایالات متحده همچنان به تکرار پیشنهادهای پوچ و توخالی برای کمک ادامه می دهد.

خطیب زاده با بیان یک پیشنهاد در این توییت اظهار داشت: عملتان را با حرفتان یکی کنید از مسدود کردن حق مردم ایران برای استفاده از پول خودشان که در کره جنوبی، عراق و ژاپن بلوکه شده دست بردارید تا در میانه این همه گیری کرونا برای خرید غذا و دارو استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزارت خارجه به ادعای بی اساس آمریکا درباره آمادگی کمک به ایران

پاسخ وزارت خارجه به ادعای بی اساس آمریکا درباره آمادگی کمک به ایران