مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 18:552020-10-07سياسي

پوستر کنگره شیخ محمد خیابانی در تبریز رونمایی شد


در دومین جلسه شورای سیاست گذاری صدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی، پوستر نخستین کنگره بین المللی شهید شیخ محمد خیابانی به مناسبت صدمین سالگرد شهادت این روحانی مبارز، - در تبریز رونمایی شد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی، رییس ستاد برگزاری یک صدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در این جلسه، روشنگری و بیدارگری را یکی از ویژگی های این عالم برجسته اعلام کرد.

وی با برشمردن برخی از خصوصیات فردی وی، اظهار کرد: در مقابله ومبارزه با استبداد داخلی پیشگام بود و نقش مهمی در بر چیدن استبداد وشکل گیری قیام آذربایجان نقش مهمی داشت.

وی با اشاره به ایستادگی شیخ محمد خیابانی در برابر سلطه بیگانگان، افزود: شیخ محمد، فردی مقاوم بود و در برابر زیاد خواهی روس ها ایستادگی ها می کرد و مردم را به قیام علیه ظلم فرا می خواند.

میرتاج الدینی در ادامه با اشاره به مناقشه قره باغ پرداخت و ادامه داد: اشغالگری طبق قوانین بین الملل و اصول انسانی و اجتماعی کاری مذموم است و دولت ها باید به چارچوب مرزهای قانونی شناخته شده یکدیگر احترام بگذارند.

وی با اشاره به اقدام درست و سنجیده نمایندگان ولی فقیه در چهار استان شمال غرب درباره مناقشه قره باغ، گفت: قره باغ متعلق به آذربایجان و خاک اسلام است و در این میان متاسفانه برخی ها در زمین رژیم صهیونیستی بازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر کنگره شیخ محمد خیابانی در تبریز رونمایی شد

پوستر کنگره شیخ محمد خیابانی در تبریز رونمایی شد