مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 19:452020-10-07سياسي

با احداث فرودگاه چابهار راههای دسترسی تسریع می شود


نماینده مردم شهرستان های چابهار، دشتیاری، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پازل ناتمام منطقه آزاد چابهار با احداث شهر فرودگاهی جدید تکمیل خواهد شد و راههای دسترسی تسریع و خدمات دهی مطلوبی صورت خواهد گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم شهرستان های چابهار، دشتیاری، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پازل ناتمام منطقه آزاد چابهار با احداث شهر فرودگاهی جدید تکمیل خواهد شد و راههای دسترسی تسریع و خدمات دهی مطلوبی صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا معین الدین سعیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان چابهار افزود: برای دسترسی و تسریع امورات مردم چابهار داشتن شهر فرودگاهی ملموس می باشد، تا ظرفیت های بی بدیل چابهار در دسترس همگان قرار بگیرند.

نماینده مردم شهرستان های چابهار، دشتیاری، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس اظهار کرد: چابهار با ظرفیت های بی بدیلی که دارد به عنوان نقطه کانونی توسعه سواحل مکران با تاکیدات مقام معظم رهبری برای توسعه و آبادانی این خطه از جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود: تعبیر گنج پنهان مقام معظم رهبری همان توسعه سواحل مکران می باشد و قرار نیست که این گنج تا ابد پنهان بماند، یکی از مصادیق بارز این موضوع که ظرفیت بالقوه این منطقه را بالفعل کند ایجاد شهر فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با احداث فرودگاه چابهار راههای دسترسی تسریع می شود

با احداث فرودگاه چابهار راههای دسترسی تسریع می شود