مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 21:052020-10-07اقتصادي

رودبار بیشترین بستر آمادگی برای کشت کلزا را دارد


مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهرستان رودبار بیشترین بستر آمادگی برای کشت کلزا را دارد گفت: ارتقاء سطح زیرکشت دانه های روغنی با حفظ سطح زیرکشت محصولات دیگر لازم است.

- ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهرستان رودبار بیشترین بستر آمادگی برای کشت کلزا را دارد گفت: ارتقاء سطح زیرکشت دانه های روغنی با حفظ سطح زیرکشت محصولات دیگر لازم است.

مرتضی مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای نهضت سراسری جهش تولید که از تیرماه سال جاری ابلاغ شده است اظهار کرد: با اجرای نهضت سراسری جهش تولید، طرح ملی بسیج همگام با کشاورز به صورت ویژه در قالب تولید پنج محصول راهبردی کشور تجمیع شد.

وی تصریح کرد: در پی ابلاغ اجرای نهضت سراسری جهش تولید، سازمان بسیج جامعه کشاورزی در کنار سایر کارگروه ها، کارگروه تخصصی کلزا را راه اندازی کرد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه تأمین دانه های روغنی اهمیت کشت این دانه ها را در اجرای سیاست های مربوط به اقتصاد مقاومتی به خوبی نمایان می کند گفت: تأکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه کشت دانه کلزا نیز برای خودکفایی در تولید روغن نشان دهنده ضرورت این کار و لزوم اقدامات مقتضی در این ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودبار بیشترین بستر آمادگی برای کشت کلزا را دارد

رودبار بیشترین بستر آمادگی برای کشت کلزا را دارد