مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-08سياسي

آزادی 40 زندانی توسط یک هیئت عزاداری در تبریز


هیئت موکب ولیه الله تبریز که پیش از این مقدمات آزادسازی 38 زندانی جرایم غیرعمد استان را فراهم کرده بود، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی، زمینه آزادی دو زندانی دیگر را فراهم کرد تا چهلمین زندانی هم به آغوش گرم خانواده بازگردد.

- مدیر ستاد دیه اذربایجان شرقی در این رابطه به ایسنا گفت: هیئت موکب ولیه الله تبریز که به نیت 72 شهید کربلا، آزادی 72 زندانی جرایم غیرعمد را نیت کرده است، همزمان با اربعین حسینی و با مراجعه به ستاد دیه استان مقدمات آزادسازی چهلمین زندانی را نیز فراهم کرد.

رسول تقی پور با قدردانی از حرکت نوع دوستانه و امام حسین پسندانه این هیئت عزاداری، گفت: این هیئت عزاداری نیت کرده تا در روزها و ماه های آتی نیز مقدمات آزادی مابقی زندانیان را نیز فراهم کنند تا نیت آزادی 72 زندانی را که از محرم سال گذشته کلید زده اند، محقق شود.

وی با اشاره به اجرای طرح هر هیئت، آزادی یک زندانی توسط هیئت های عزاداری استان در قالب کمک های مومنانه نیز گفت: امسال بیش از 40 هیات حسینی و 20 خانواده در این طرح شرکت کرده و موجبات آزادی 27 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرده اند.

وی با بیان این که در حال حاضر 402 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان محبوس هستند، گفت: از این تعداد 213 نفر در زندان تبریز، 57 نفر در زندان مراغه و مابقی در سایر زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 40 زندانی توسط یک هیئت عزاداری در تبریز

آزادی 40 زندانی توسط یک هیئت عزاداری در تبریز