مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-08اقتصادي

90 درصد هدف های صادراتی زنجان محقق شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تاکنون 90 درصد هدف گذاری صادراتی استان در نیمه اول امسال محقق شده که اگر مشکلات کرونا نبود، درصد صادرات استان افزایش می یافت.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عمده صادرات استان در بخش صنایع معدنی در قالب شمش روی است، متاسفانه با بسته بودن مرز ترکیه در نیمه اول سال واحدها به مشکل خوردند و بازگشت ارز حاصل از صادرات و واردات، با مشکلات بسیاری مواجه شد.

وی افزود: تاکنون 90 درصد هدف گذاری صادراتی استان در نیمه اول امسال محقق شده که پیش بینی می شود اگر این مشکلات نبود، استان می توانست صادرات بالایی را ثبت کند.

فغفوری عنوان کرد: هم اکنون از 220 میلیون دلار پیش بینی شده برای صادرات استان در سال جاری، 100 میلیون دلار محقق شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در گمرک استان همه واردات در حوزه مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید است و طی سال های اخیر با بهره برداری از واحدهای جدید، صادرات نیز مربوط به کالاهای ساخته شده و یا نیمه ساخته است.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی نخستین پایانه صادراتی فرش دستباف کشور در استان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای استان در زمینه تعداد بافندگان و نیز ثبت نقش های متنوع، این استان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد هدف های صادراتی زنجان محقق شد

90 درصد هدف های صادراتی زنجان محقق شد