مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-08سياسي

ایرانی ها امسال چگونه راهی مشایه شدند؟/هر صفحه مجازی یک حسینیه


امسال بسته بودن مرزها، مردم کشورمان را از شور پیاده روی اربعین دور نکرد و هر کس در شبکه های اجتماعی، یک طور خودش را به زائران مشایه رسانده است.

- گروه رسانه؛ سیده راضیه حسینی: سال های قبل، فاصله مان با حضور در بهشتی ترین مسیر دنیا، یک ویزا بود و بعد، بستن کوله پشتی و زدن به دلِ راه.

میزبانِ کریم، برای اینکه به این مهمانی راهمان بدهد، به دل هایمان نگاه می کرد و دیگر همه چیز، به چشم به هم زدنی مهیا بود.

امسال اما ما مانده ایم و حسرت صدها کیلومتر فاصله تا مشایه ؛ که سنگینی غمش از روزی که بسته شدن مرزها قطعی شد، بغض را مهمان گلویمان کرده است.

  اما عشق که این چیزها سرش نمی شود؛ شور محبت امام حسین(علیه السلام) غوغایی در مجازآباد برپا کرده و چندمیلیون جامانده، هر کدام یک طور به جمعیت زائران کربلا پیوسته اند.

یک پیاده روی اربعین ی در دنیای صفر و یک ها برپاشده است.

  دلتنگی و حسرت و خاطره در صفحه های مجازی سال های قبل این موقع ها خیلی ها توی مسیر پیاده روی بودند و این روزها دیگر شبکه های مجازی خیلی خلوت شده بود.

اما امسال، صفحه های مجازی هر کدامش به یک حسینیه تبدیل شده و زائرها از پیاده روی های سال های قبل، عکس و فیلم و خاطره می گذارند تا غم و حسرت حضور نداشتن در مسیر مشایه را کمی سبک تر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها امسال چگونه راهی مشایه شدند؟/هر صفحه مجازی یک حسینیه

ایرانی ها امسال چگونه راهی مشایه شدند؟/هر صفحه مجازی یک حسینیه