مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-08بين الملل

تهدید مالی اتحادیه اروپا علیه فلسطین تکذیب شد


سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گروکشی سیاسی اتحادیه اروپا از فلسطین و تهدید به قطع کمک های مالی به دولت این کشور را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابراهیم ملحم سخنگوی رسمی  تشکیلات خودگردان فلسطین، اخبار منتشر شده در رسانه های صهیونیستی در خصوص تهدید اتحادیه اروپا به قطع کمک ها به تشکیلات خودگردان فلسطین در صورت عدم دریافت درآمدهای گمرکی، بانکی و معاملاتی  از رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به نوشته پایگاه خبری سما ، ملحم طی بیانیه ای مطبوعاتی، صبح امروز (پنجشنبه - 7 اکتبر)، تصریح کرد که اموالی که اسراییل می خواهد از طریق آنها از ما باج گیری کند، متعلق به ماست.

روابط فلسطینی- اروپایی مبتنی بر روحیه همکاری و مشارکت و احترام به حقوق بین الملل است که اتحادیه اروپا نیز آن را رعایت می کند و بر ضرورت اجرای آن تاکید دارد.

این روابط هرگز مشروط به یک مطالبه سیاسی چه از سوی اتحادیه اروپا و چه کشورهای دیگر نبوده است.

وی در ادامه از کمک های اتحادیه اروپا به ملت فلسطین تقدیر کرد و گفت که کشورهای عضو اتحادیه اروپا از مهم ترین کشورهای کمک کننده به فلسطین در گذشته و اکنون به شمار می آیند.

این در حالی است که رسانه های صهیونیستی ادعا کرده بودند که اتحادیه اروپا تشکیلات خودگردان را تهدید کرده تا زمانی که تشکیلات دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید مالی اتحادیه اروپا علیه فلسطین تکذیب شد

تهدید مالی اتحادیه اروپا علیه فلسطین تکذیب شد