مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-08سياسي

پویش مردمی «#در_حسرت_اربعین» 300هزار تایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در روزهای اخیر، پویشی در فضای مجازی با #در_حسرت_اربعین براه افتاده که طی آن، کاربران فضای مجازی، با امضای یک پتیشن(بیانیه) ضمن بیان دلتنگی و حسرت از عدم توفیق شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، - پویش #در_حسرت_اربعین تا به این لحظه بیش از 180 هزار امضا جمع آوری کرده است و این اسامی ثبت شده، به مسئولین عتبه حسینی تقدیم خواهد شد تا در حرم اباعبدالله (ع) ثبت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در روزهای اخیر، پویشی در فضای مجازی با #در_حسرت_اربعین براه افتاده که طی آن، کاربران فضای مجازی، با امضای یک پتیشن(بیانیه) ضمن بیان دلتنگی و حسرت از عدم توفیق شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، ابراز امیدواری می کنند که در سال آینده، با رفع شدن بحران کرونا، دوباره توفیق حضور در این رویداد بزرگ را پیدا کنند.

در سایت این پویش چنین آمده است: هرسال با اینکه دلتنگی از اولین روز بعد بازگشت از سفر اربعین به گلویمان چنگ می انداخت، اما دلهره ها از اول محرم شروع می شد.

دغدغه گذرنامه و روادید و مرخصی و دعوت.

روزشماری و ساعت شماری و دقیقه شماری و حتی لحظه شماری برای اینکه اسم مان وارد فهرست زائران اربعین ارباب شود؛ زائران سفر تجدید بیعت، زائران سفر لبیک یا حسین، زائران سفر بابی انت و امی و اهلی و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مردمی «#در_حسرت_اربعین» 300هزار تایی شد

پویش مردمی «#در_حسرت_اربعین» 300هزار تایی شد