مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-08سياسي

رونمایی از پوستر کنگره شیخ محمد خیابانی در تبریز


پوستر نخستین کنگره بین المللی شهید شیخ محمد خیابانی به مناسبت صدمین سالگرد شهادت این روحانی مبارز، در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، کنگره بین المللی گرامی داشت شهید شیخ محمد خیابانی به منظور بررسی علمی ابعاد شخصیت، اندیشه و مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی آن عالم مجاهد بهمن ماه امسال در تبریز و تهران برگزار خواهد شد.

این کنگره در 4 محور شرح احوال و زندگی شیخ محمد خیابانی، بعد سیاسی و مبارزاتی، مبانی فکری و شعائر دینی در قیام شیخ و بعد فرهنگی و اجتماعی شخصیت وی، فراخوان مقاله داده است.

محور شرح احوال و زندگی شیخ محمد خیابانی شامل نگاهی به مراحل مختلف زندگی شهید محمد خیابانی، شیخ شهید از منظر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر شخصیت ها، معرفی آثار و خطابه های شیخ محمد خیابانی، تحلیل و بررسی محتوای مجموعه های سخنرانی و تأملی در تحریف شخصیت شیخ شهید است.

در محور بعد سیاسی و مبارزاتی این کنگره نیز مقالاتی در موضوع زمینه ها و عوامل داخلی و خارجی قیام شیخ شهید، شیخ محمد خیابانی و مشروطیت، شیخ محمد خیابانی و ستارخان، کارنامه شیخ در مجلس مشروطه، مروری بر کارنامه شیخ محمد خیابانی در دوره حاکمیت، مقابله شیخ با اولتیماتوم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر کنگره شیخ محمد خیابانی در تبریز

رونمایی از پوستر کنگره شیخ محمد خیابانی در تبریز