مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-08سياسي

تلاش جهت اشتغالزایی برای 1500 بانوی قزوینی در «طرح مشاغل خانگی»


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: امسال باید 1500 متقاضی از شهرستان های مختلف تحت پوشش طرح مشاغل خانگی قرار بگیرند و رشته ها بر اساس ظرفیت هر شهرستان انتخاب شود تا کسب وکارهای پایدار را شاهد باشیم.

- تلاش جهت اشتغالزایی برای 1500 بانوی قزوینی در طرح مشاغل خانگی ایسنا/قزوین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: امسال باید 1500 متقاضی از شهرستان های مختلف تحت پوشش طرح مشاغل خانگی قرار بگیرند و رشته ها بر اساس ظرفیت هر شهرستان انتخاب شود تا کسب وکارهای پایدار را شاهد باشیم.

صدیقه ربیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق تفاهم نامه سه جانبه معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در استان طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اجرا می شود.

طبق این تفاهم نامه امور بانوان استانداری کارفرما، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر و جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این طرح است.

وی ادامه داد: طرح توانمندسازی زنان به عنوان الگویی نوین در توسعه مشاغل خانگی اجرایی شده است تا مهارت شغلی زنان سرپرست خانوار را ارتقا دهیم.

طی سالیان گذشته طرح هایی به صورت پایلوت در برخی از استان ها اجرایی و در سال 98 مقرر شد طرح توانمندسازی زنان در سراسر کشور اجرایی شود که برای قزوین 121 سهمیه در نظر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جهت اشتغالزایی برای 1500 بانوی قزوینی در «طرح مشاغل خانگی»

تلاش جهت اشتغالزایی برای 1500 بانوی قزوینی در «طرح مشاغل خانگی»