مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-08سياسي

قدم قدم با ام وهب های مکتب عاشورا، از دل تا کربلا


من اصلاً به او نگفتم نرو، برخی از فامیل می گفتند چه طور دلت آمد جوان رعنا را بفرستی؟ گفتم که مادر هرچه دوست دارد برای فرزندش می خواهد اما از اسلام عزیزتر چیزی هست؟ و من می خواهم عزیزم برای اسلام باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دفاع مقدس به عنوان یک مقطع تاریخی بسیار مهم در تاریخ ایران اسلامی و مردمانش و بلکه جهان و جهانیان مطرح است چراکه اثرگذاری آن در مناسبات کشورها و ملت های گوناگون، انکارناپذیر است، اثراتی که بعضاً زندگی شخصی و حتی یک ملت را تغییر داده است از همین رو بنیان گذار انقلاب اسلامی تأکید بر مطالعه زندگی و وصیت نامه شهدا داشته و امروز هم رهبر معظم انقلاب بر این مهم تصریح دارند.

دفاع مقدس و جبهه را می توان دانشگاهی خواند که پیش نیازی جز فطرت انسانی نمی خواهد و مقاطع آن، اصلاً رابطه ای با سن و سال و موقعیت های سیاسی، اجتماعی ندارد، از این رو می توان آن را به سرزمین وحی مانند کرد که تنها با یک احرام هم شکل پا در آن وادی می گذاری اما فارغ التحصیل آن می تواند ابراهیم خلیل باشد یا اخراج شود و شیطان رجیم شود.

فارغ التحصیلان مکتب جبهه، اندازه لباس شهادت می شوند و به وادی نظر به وجه الله راه می یابند، در این مسیر نوجوانی می تواند با پیمودن راه عاشقی مسأله آموز صد مدرس شود، چراکه اخلاص عمل شرط است و نه زمان و شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم قدم با ام وهب های مکتب عاشورا، از دل تا کربلا

قدم قدم با ام وهب های مکتب عاشورا، از دل تا کربلا