مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-08اجتماعي

فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در شیراز تا پایان ماه صفر ادامه دارد


مسؤل کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) از فعالیت این موکب تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت: فعالیت این موکب طی روزهای 16 تا 18 مهرماه به صورت شبانه روزی است.

- شیراز - مسؤل کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) از فعالیت این موکب تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت: فعالیت این موکب طی روزهای 16 تا 18 مهرماه به صورت شبانه روزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد عاشوری در تشریح فعالیت های موکب احمد بن موسی (ع) گفت: امسال تلاش کردیم تا خدماتی را که هر ساله در کربلای معلی به زائران و دلدادگان امام حسین (ع) ارائه می دادیم، در شیراز و به خصوص به نیازمندان ارائه دهیم.

وی افزود: فعالیت موکب احمدبن موسی (ع) طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه یعنی 16، 17 و 18 مهرماه جاری به صورت شبانه روزی خواهد بود و طی این سه روز وعده های ناهار و شام را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قالب اطعام حسینی به نیازمندان خواهیم داشت که در هر وعده 2 هزار و 500 پرس غذا و به طور کلی 15 هزار پرس غذا را میان نیازمندان محوطه بین الحرمین و مناطق محروم حاشیه شهر شیراز توزیع خواهیم کرد.

عاشوری با ذکر این نکته که به منظور پیشگیری از تجمع و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی، اطعام حسینی را درب منازل نیازمندان انجام می دهیم، گفت: کمیته های مختلف موکب احمدبن موسی (ع) دارای غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در شیراز تا پایان ماه صفر ادامه دارد

فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در شیراز تا پایان ماه صفر ادامه دارد