مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-08اقتصادي

1000 میلیارد اعتبار به آزادراه های کشور اختصاص یافت


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال 1000 میلیارد تومان برای اجرای طرح آزادراه تخصیص یافته است خاطرنشان کرد: امسال 500 میلیارد تومان برای ادامه این پروژه ها از منابع دولتی تزریق شده و همین میزان سرمایه گذار تخصیص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، خیرالله خادمی امروز در بررسی روند اجرای طرح های راهسازی استان بوشهر با اشاره به بازدید از بزرگراه محور شیراز به بوشهر اظهار داشت: محور تنگ بوالحیات به سمت کنارتخته و دالکی برای چهار خطه شدن آن بررسی شد که بخشی از این محور در استان فارس و یکی از محورهای پرترافیک شیراز به بوشهر است که به چهارخطه تبدیل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از رفع مشکل ترافیکی در گلوگاه تنگ بوالحیات به سمت کنارتخته خبر داد و افزود: امسال پروژه چهارخطه تنگ بوالحیات به سمت کنارتخته در استان فارس به عنوان یکی از گلوگاه های مهم ترافیکی افتتاح می شود که تاثیر آن برای استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه دو پیمانکار در محور دالکی به سمت کنارتخته فعال است گفت: برای تکمیل این محور به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در استان های فارس و بوشهر قرار دارد.

خادمی با تاکید بر تسریع اجرای این محور چهارخطه ای گفت: اگر در یک برنامه سه ساله منابع مالی آن تامین شود محور بوشهر به سمت شیراز چهارخطه می شود و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد اعتبار به آزادراه های کشور اختصاص یافت

1000 میلیارد اعتبار به آزادراه های کشور اختصاص یافت