مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-08سياسي

دادستان سمنان: قطع درختان اورس حاشیه سد فینسک کذب است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان انتشار خبری در برخی پایگاه های خبری و فضای مجازی مبنی بر دستور دادستانی مرکز استان برای قطع درختان اورس را در حاشیه سد فینسک جعلی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس پیامی که روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان برای این خبرگزاری ارسال کرده، انتشار خبری در برخی پایگاه های خبری و فضای مجازی مبنی بر دستور دادستان مرکز استان سمنان برای قطع درختان اورس در حاشیه سد فینسک از ناحیه دادستانی مرکز استان تکذیب شده است.

در این پیام آمده است: برای بررسی موضوع انتشار خبر جعلی در فضای مجازی مبنی بر دستور دادستان مرکز استان برای قطع درختان اورس، دستورات لازم به پلیس فتا صادر شد و منتشرکننده خبر شناسایی شده است.

در ادامه آمده است: با منتشرکنندگان اینگونه اکاذیب که باعث تشویش اذهان عمومی می شوند، برابر ماده 746 قانون مجازات اسلامی برخورد قانونی و قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

برخی رسانه ها اخیراً مدعی شده بودند: در راستای احداث سد فینسک، 100 اصله درخت اورس به دستور دادستان سمنان قطع شده است.

مخاطبان خبرگزاری فارس چندی پیش با ورود به سامانه فارس من که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می کند، با سوژه ضرورت احداث سد فینسک در استان سمنان ، از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان سمنان: قطع درختان اورس حاشیه سد فینسک کذب است

دادستان سمنان: قطع درختان اورس حاشیه سد فینسک کذب است