مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-08اقتصادي

فعالیت گشت های کنترل و نظارت بازار نهاوند افزایش می یابد


فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از افزایش فعالیت گشت های کنترل و نظارت بازار نهاوند خبر داد و گفت: مشارکت مردم در این زمینه کمک حال مجموعه مدیریتی نهاوند خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار شهرستان نهاوند در راستای برنامه ریزی برای کنترل قیمت ها در بازار عصر پنج شنبه با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، رییس تعزیرات حکومتی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

فرمانده سپاه نهاوند در این جلسه گفت: باید رصد وضعیت بازار و بررسی میزان موجودی اقلام ضروری و نرخ گیری کالاهای مصرفی از جمله گوشت، مرغ و میوه و تره بار به صورت هفتگی توسط کارشناسان صورت گیرد.

علی مختاری بیان کرد: همچنین باید اطلاع رسانی در خصوص توزیع کالاها با نرخ مصوب بین شهروندان به صورت مستمر انجام گیرد.

وی بر اجرای نظارت های دقیق تر و مستمر در راستای جلوگیری از افزایش قیمت ها و برخورد با متخلفین تاکید کرد و در این بین مشارکت مردم را مؤثر خواند.

مختاری راه اندازی 16 فروشگاه زنجیره ای در شهرستان نهاوند را هم فرصت و هم تهدید عنوان کرد و از گلایه 600 واحد خواروبار فروشی در شهرستان به خاطر وجود فروشگاه های متعدد زنجیره ای سخن گفت و افزود: رونق کسب و کار بخش عمده ای از این خواروبار فروشی ها به خاطر افزایش فروشگاه های زنجیره ای کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گشت های کنترل و نظارت بازار نهاوند افزایش می یابد

فعالیت گشت های کنترل و نظارت بازار نهاوند افزایش می یابد