مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 13:402020-10-08ورزشي

هزینه بالای برگزاری دیدارهای خانگی شهرداری آستارا در رشت و انزلی


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا گفت: برگزاری دیدارهای خانگی شهرداری آستارا در استادیوم های رشت و انزلی هزینه بسیار بالایی را به این تیم تحمیل می کند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا گفت: برگزاری دیدارهای خانگی شهرداری آستارا در استادیوم های رشت و انزلی هزینه بسیار بالایی را به این تیم تحمیل می کند.

آرش بابلیان در نشست خبری با اعضای هیأت مدیره باشگاه با خبرنگاران، ضمن اشاره به دلایل استعفای خود، اظهار کرد: مشخص نبودن وضعیت مالی تیم برای فصل پیش رو جهت حضور در لیگ آزادگان، تنها دلیل استعفا بوده است که شهردار آستارا با این استعفا مخالفت کرد و کلیه هیأت مدیره در سمت خود ابقا شدند.

وی با بیان اینکه برای مدیریت تیم در لیگ آزادگان و رفع موانع موجود، طی چند روز گذشته جلسات متعددی با حضور فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان و سرمایه گذاران برگزار شده است، ادامه داد: هنوز اسپانسر اصلی تیم مشخص نیست و برای جذب سایر اسپانسرها از قبیل تبلیغات دور زمین و پیراهن ها، در حال رایزنی هستیم.

وی با توجه به اینکه با صعود این تیم به لیگ آزادگان، شور و نشاط در شهرستان ایجاد شده است، افزود: هواداران شهرداری و سرمایه گذاران شهر که توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه بالای برگزاری دیدارهای خانگی شهرداری آستارا در رشت و انزلی

هزینه بالای برگزاری دیدارهای خانگی شهرداری آستارا در رشت و انزلی