مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-08سياسي

جوانان شاغل در معادن اهر استعمار می شوند/ انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: جوانان شاغل در معادن شهرستان اهر استعمار می شوند و علی رغم دریافت حقوق اندک، بیشترین کار را از آنها می کشند.

- احمد ، با اشاره به فشار کاری کارکنان معادن در شهرستان اهر اظهار داشت: چرا باید در بین حقوق دریافتی کارکنان معادن سونگون و انجرد تفاوت وجود داشته باشد، جوانان شاغل در معادن شهرستان اهر استعمار می شوند و علی رغم دریافت حقوق اندک؛ بیشترین کار را از آنها می کشند، عدالت نیست تا در بین کارکنان معادن انجرد و سونگون تفاوت باشد در حالی که فعالیت هر دو معادن یکی است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمانی که عدالت در پرداختی ها به کارکنان معادن شهرستان اهر رعایت شود، اعتراض می کنیم و به دنبال برقراری عدالت هستیم.

وی با اشاره به این که تمامی معادن شهرستان اهر ملزم هستند تا نیروی انسانی خود را از جوانان بومی به کارگیری کنند، گفت: انصاف نیست با وجود خیل عظیم جوانان بیکار اهری، از شهرستان های دور دست برای خود نیروی کاری بیاورند؛ ما جذب نیرو را در معادن شهرستان اهر با دقت رصد می کنیم.

محرم زاده خطاب به مالکان معادنی که در اختیار بخش خصوصی و دولت است، گفت: اگر مایلید استخراج معادن شهرستان های اهر و هریس را آغاز کنید، چون ما پیگیر این موضوع هستیم و اگر علاقه ای ندارید اجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان شاغل در معادن اهر استعمار می شوند/ انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق

جوانان شاغل در معادن اهر استعمار می شوند/ انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق