مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 16:102020-10-08اجتماعي

آغاز به کار 2 کتابخانه سیار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد


همزمان با هفته ملی کودک، کتابخانه های سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپیدار و پاتاوه، فعالیت خود را آغاز کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد همزمان با هفته ملی کودک، کتابخانه های سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپیدار و پاتاوه، فعالیت خود را آغاز کرد.

کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح این کتابخانه با تاکید بر ضرورت توسعه کتابخانه های سیار در استان، گفت: کتابخانه های سیار، تازه های کتاب کودک و نوجوان را به دست کودکان روستایی می رسانند و عضویت و استفاده از فعالیت ها در آنها رایگان است.

همچنین حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر نقش ترویج کتابخوانی به عنوان یکی از ابزارهای تحقق توسعه پایدار، تصریح کرد: خانواده ها، مدیران و مسئولین اگر نگران شاخص های توسعه کشور مخصوصا در روستاها باشند حتما کودکانی کتابخوان پرورش خواهند داد.

وی با اشاره به این که اعتماد مخاطب و خانواده ها به یک سازمان یکی از مهمترین سرمایه های یک سازمان محسوب می شود، اظهار کرد: کانون به عنوان یک نهاد دولتی با مربیان مجرب و توانایی های ویژه می تواند در مناطق محروم برای کودکان و نوجوانان خدمت رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 2 کتابخانه سیار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز به کار 2 کتابخانه سیار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد