مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 19:352020-10-08بين الملل

فرمانده سنتکام: ماندن آمریکا در عراق هرگز به افزایش تنش با ایران منجر نمی شود


فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در غرب آسیا در گفت وگو با یک مرکز مطالعات عربی نتوانست توجیه منطقی برای ماندن آمریکا در منطقه بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس سازمان تروریستی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا مستقر در غرب آسیا در گفت وگوی اینترنتی با مرکز مطالعات و تحقیقات امارات نتوانست دلایل منطقی برای حضور آمریکا در منطقه بیان کند.

ژنرال کنت مک کنزی در این گفت وگو ادعا کرد: حضور(آمریکا) در تنگه هرمز با همکاری کشورهای حاشیه خلیج (فارس) صورت گرفته است و سطح درگیری ها را کاهش می دهد.

 فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در غرب آسیا مدعی شد که این نیروها با هدف جلوگیری از  هر گونه حمله تروریستی در تلاش برای تقویت پدافند موشکی در منطقه هستند.

وی ادامه داد: برخی در تلاشند ما را مجبور به عقب نشینی از منطقه کنند، در حالی که ما  عقب نشینی نخواهیم کرد، زیرا ما به وظیفه خود در قبال تأمین امنیت آن(منطقه) متعهد هستیم.

ژنرال مک کنزی همچنین گفت که  امنیت و ثبات منطقه فقط به نیروهای آمریکایی بستگی ندارد، بلکه شرکای مهمی نیز وجود دارد.

فرمانده سنتکام در ادامه درباره دلیل حضور آمریکا در منطقه گفت: آمریکا از بودن در منطقه دو نفع می برد؛ اول اینکه از تهدیدهای تروریستی که ایالات متحده را از سمت خاورمیانه تهدید می کند، خلاصی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سنتکام: ماندن آمریکا در عراق هرگز به افزایش تنش با ایران منجر نمی شود

فرمانده سنتکام: ماندن آمریکا در عراق هرگز به افزایش تنش با ایران منجر نمی شود