مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 22:052020-10-08ورزشي

سرانه فضای ورزشی بانوان ایلام با میانگین کشوری اختلاف چندانی ندارد


معاون توسعه ورزش بانوان ایلام گفت: وضعیت ورزش بانوان ایلام در برخی از شاخصها از جمله کسب مدال و افتخار آفرینی تحت عنوان شاخص قهرمانی از میانگینهای کشوری نیز بالاتر است.

- ایسنا/ایلام معاون توسعه ورزش بانوان ایلام گفت: وضعیت ورزش بانوان ایلام در برخی از شاخصها از جمله کسب مدال و افتخار آفرینی تحت عنوان شاخص قهرمانی از میانگینهای کشوری نیز بالاتر است.

حمیرا نیک سرشت در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر توانمندی استعدادهای استان در رشته های مختلف ورزشی اظهار کرد: بانوان ایلام تا سطوح بین المللی و رویداد مهم المپیک توانمندی خود را به اثبات رسانده اند.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه مدیرکل ورزش وجوانان استان به سرانه فضای ورزشی اختصاصی برای بانوان ایلام قابل تقدیر است، گفت : سرانه فضای ورزشی استان با بهره برداری از طرح های جدید 91 سانتیمتر به ازای هر نفر است که از میانگین کشوری بالاتر رفته است.

معاون توسعه ورزش بانوان استان ایلام با تاکید بر اینکه تمامی اماکن استان به صورت مشترک در اختیار بانوان و اقایان است و محدودیتی برای ورود بانوان به اماکن ورزشی وجود ندارد، گفت: در حال حاضر ورزش استان پا را فراتر گذاشته و به دنبال توسعه فضاهای ویژه بانوان است فضای اختصاصی به این معنا که در تمام طول هفته و به صورت شبانه روز صرفا در اختیار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای ورزشی بانوان ایلام با میانگین کشوری اختلاف چندانی ندارد

سرانه فضای ورزشی بانوان ایلام با میانگین کشوری اختلاف چندانی ندارد