مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 05:402020-10-09فرهنگي

عرض اندام سینمای استراتژیک در مقابل مافیای مبتذل


فیلم سینمایی آبادان یازده 60 به تازگی در جشنواره فیلم مقاومت یکی از جوایز اصلی جشنواره را از آن خود کرد، از سوی دیگر این فیلم قرار است به تازگی بصورت اکران آنلاین به نمایش دربیاد که به همین بهانه به این فیلم سینمایی نگاهی .

- مقاومت مردم آبادان در سال های جنگ آن قدر در خود حکایت ها و قصه های جالبی را جای داده که شرح آن به قول قدیمی ها مثنوی هفتاد مَن است؛ قصه آبادان یازده 60 یکی از همین قصه ‎هاست.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو : فیلم سینمایی آبادان یازده 60 به تازگی در جشنواره فیلم مقاومت یکی از جوایز اصلی جشنواره را از آن خود کرد، از سوی دیگر این فیلم قرار است به تازگی بصورت اکران آنلاین به نمایش دربیاد که به همین بهانه به این فیلم سینمایی نگاهی دوباره شده است که در ادامه از نظرتان میگذرد: دفاع مقدس گنجینه ای از قصه های روایت نشده است؛ قصه هایی که اتفاقا خیلی از آن ها دور از خط مقدم جنگ و در پشت صحنه نبرد روایت می شوند.

اتفاقا بخش عمده ای از فیلم های جالب و ماندگار مرتبط با جنگ از جنس همین قصه ها هستند؛ داستان هایی درباره جنگ اما نه در وسط میدان نبرد؛ از شیار 143 و ویلایی ها گرفته که روایت هایی زنانه از پشت خط نبرد هستند تا آژانس شیشه ای ، از کرخه تا راین و بوی پیراهن یوسف که روایت های درباره جنگ هستند و سعی می کنند قصه هایی از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرض اندام سینمای استراتژیک در مقابل مافیای مبتذل

عرض اندام سینمای استراتژیک در مقابل مافیای مبتذل