مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-09حوادث

نجات اعضای خانواده از حادثه ریزش ساختمان قدیمی در شیراز


ریزش ساختمان مسکونی قدیمی ساخت در خیابان لطفعلی خان زند شیراز، حبس 6 نفر از اعضای خانواده را به دنبال داشت که با حضور گروه امدادی سازمان آتش نشانی نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 14:56 روز گذشته، همسایگان یک ملک قدیمی با صدای هولناک فرو ریختن آوار سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله پس از دریافت این خبر، زنگ ایستگاه های 11 ،12،9 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم سگ های تجسس ایستگاه 14 عازم کوچه 70 خیابان لطفعلی خان زند شدند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز در این باره اظهار داشت: پس از رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد که این ملک  با توجه به قدمت بالا، فرسودگی و ترک های متعدد در دیواره های آن از قسمت مشرف به کوچه، به داخل کوچه آوار شده بود.

محمدهادی قانع افزود: آتش نشانان بلافاصله با توجه به ازدیاد جمعیت داخل کوچه به کشیدن نوار احتیاط و ایمن سازی محل حادثه و همزمان نیز به تخلیه ملک های مجاور اقدام کردند.

وی بیان کرد: طبق استعلام از همسایگان مبنی برحضور 6 نفر از اعضای خانواده در منزل مسکونی و با توجه به مسدود شدن راه خروجی منزل و احتمال تخریب کامل این ملک قدیمی آتش نشانان به سرعت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات اعضای خانواده از حادثه ریزش ساختمان قدیمی در شیراز

نجات اعضای خانواده از حادثه ریزش ساختمان قدیمی در شیراز