مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-09سياسي

اقامه نماز بر پیکر «محمدرضا شجریان» در بهشت زهرا(س)


مراسم تطهیر و اقامه نماز بر پیکر استاد محمدرضا شجریان، در بهشت زهرا تهران (س) انجام شد و پیکر وی برای تدفین به مشهد منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، مراسم تطهیر و اقامه نماز بر پیکر مرحوم محمدرضا شجریان ، صبح امروز -جمعه 18 مهرماه- در بهشت زهرا (س) برگزار شد.

بنا بر این گزارش، اقامه نماز بر پیکر وی به امامت حجت الاسلام محمود دعایی بر پا شد و در ادامه پیکر این هنرمند جهت خاکسپاری در شهر توس به مشهد منتقل شد.

در این مراسم که جمعی از هواداران این خواننده نیز حضور داشتند، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سیدمجتبی حسینی (معاون هنری)، محمد الهیاری (مدیر کل مرکز موسیقی)، علی مرادخانی (مدیرعامل موزه موسیقی)، حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) و همچنین هنرمندانی از جمله حسین علیزاده، داریوش پیرنیاکان، داوود گنجه ای، فردین خلعتبری، تهمورس پورناظری، وحید تاج، شهرام صارمی، علی سرابی،  زیدالله طلوعی و .

حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، در حاشیه مراسم، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در حاشیه این مراسم گفت: استاد شجریان در تاریخ هنر و موسیقی ایران جایگاه خاصی داشته و دارد، یکی از ویژگی های عمده ایشان این بود که حلاوت ادبیات را با شیرینی موسیقی ترکیب کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز بر پیکر «محمدرضا شجریان» در بهشت زهرا(س)

اقامه نماز بر پیکر «محمدرضا شجریان» در بهشت زهرا(س)