مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-09سياسي

پروژه بن-بروجن مورد توجه مسؤولان قرار گرفته است


امام جمعه شهرکرد با ابراز رضایت از مسؤولان استانی، گفت: مسؤولان امروز فعال تر از گذشته مشغول هستند و اولویت ها را پیگیری می کنند از جمله آب بن_بروجن و موضوع راه های استان که مورد توجه قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه خود ضمن اشاره به را در یک روز خلاصه کنیم و در تمام عرصه های زندگی با امام حسین(ع) زندگی کنیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان سه پیام بزرگ از همگان خواست تا با ایجاد کار گسترده این اهداف را به یک گفتمان حاکم در استان تبدیل کنند و افزود: همه عالم جندالله است و هیچ چیز خارج از فرمان خداوند وجود ندارد و اگر افرادی این باور را دارند که لشکری در برابر لشکر خدا دارند با تمام قدرت آن را به میدان آورند و مانع وحی خداوند شوند اما این افراد همیشه شکست می خورند چون تنها قدرت حاکم خداوند است.

نکونام با تشبیه جامعه استانی به یک خانواده از مردم و مسؤولان خواست تا برای به تعالی رساندن استان تلاش کنند و ادامه داد: باید مراقب شنیده های خود باشیم و هرچه شنیدیم بازگو نکنیم تا به وحدت بینجامد و به رشد و ارتقا استان کمک کنیم تا واقعیت ها دیده شود،گفته شود ، شنیده شود، عمل شود، حق مردم ضایع نمی شود مسؤولی به ناحق زیر سوال نرود و مطالبه ها به جا صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بن-بروجن مورد توجه مسؤولان قرار گرفته است

پروژه بن-بروجن مورد توجه مسؤولان قرار گرفته است