مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-09سياسي

اینترنت بردخون جوابگوی نیازهای مردم نیست


سرعت اینترنت بخش بردخون جوابگوی نیازهای مردم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه های نمازجمعه بردخون با بیان جایگاه زیارت می دانند.

امام جمعه موقت بردخون افزود: جهل باعث خانه نشینی امام علی(ع)  و صلح امام حسن(ع)  شد و جهل مردم، امام حسین(ع)  را در کربلا شهید کرد و جهل موجب شد تا مردم در روز چهارشنبه به دستور معاویه نمازجمعه اقامه کنند.

وی اضافه کرد: امروز دچار جعل مدرن هستیم و در گوشی های همراه مطالبی وارد می شود که هیچ واقعیتی ندارد پس باید علم و آگاهی خود را زیاد کنیم  و انسان همواره اهل مطالعه و علم آموزی باشد.

عاشوری با بیان اینکه شرایط امروز کشور مناسب نیست، گفت: همه عزاداران و متولیان عزاداری در بخش، ضوابط و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا خطر این ویروس منحوس کاهش یابد.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت های هفته و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی ابراز داشت: 24 مهر روز پیوند اولیا و مربیان است که انتظار داریم اولیا ارتباط خود را با مدارس بیشتر کنند زیرا ارتباط باعث موفقیت فرزندان می شود و ارتباط در این دوران که آموزش ها، مجازی شده بیش از هر زمانی ضروری تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت بردخون جوابگوی نیازهای مردم نیست

اینترنت بردخون جوابگوی نیازهای مردم نیست