مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-09سياسي

دولت و مجلس در رفع مشکلات حوزه مسکن توجه ویژه ای داشته باشند


دولت و مجلس باید در رفع مشکلات حوزه مسکن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت این هفته رشت در مصلای امام خمینی با اشاره به توطئه استکبار جهانی در طول 41 سال گذشته، اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی به عزت و اقتدار در منطقه و جهان دست یافته است.

وی در ادامه به مشکلات موجود در حوزه اقتصادی، گرانی اقلام اساسی مورد نیاز مردم و مسکن اشاره کرد و افزود: توجه به مسکن یکی از موضوعات مهم اقتصادی در کشور است که اگر به این حوزه به درستی توجه شود قطعاً بخش های مختلف اقتصادی در کشور فعال خواهند شد.

امام جمعه رشت با اشاره به وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور و عدم تحقق آن، گفت: دولت و مجلس باید به این موضوع توجه داشته باشد تا زمینه رونق اقتصادی فراهم شود.

وی با بیان اینکه قطعاً واگذاری ساخت مسکن به بخش خصوصی آسیب زا است، تصریح کرد: دولت باید با نقش آفرینی در ساخت مسکن سبب رونق این بخش شود.

آیت الله فلاحتی در ادامه به موضوع عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی اشاره و بیان کرد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی ملت های مسلمان به ویژه ایران اسلامی قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس در رفع مشکلات حوزه مسکن توجه ویژه ای داشته باشند

دولت و مجلس در رفع مشکلات حوزه مسکن توجه ویژه ای داشته باشند