مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-09سياسي

حل مشکلات را نباید به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره زد


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه تغییر رییس جمهوری آمریکا هیچ تأثیری در ارتباط ما با این کشور ندارد، گفت: حل مشکلات کشور را نباید به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با تسلیت دهه آخر صفر و با توجه به در پیش بودن ایام شهادت پیامبر اکرم (ص) به بیان ویژگی های اخلاقی و شخصیتی پیامبر اکرم (ص) بر اساس آیات قرآن و روایات پرداخت و گفت: طبق فرمایش امیرالمومنین علی (ع) پیامبر مانند طبیبی بود که با طب خود به درمان و مداوای بیماری های اخلاقی و روحی جامعه می پرداخت.

وی به مشکلات اقتصادی به گرانی های غیر منطقی برخی کالاها و مایحتاج اولیه مردم اشاره کرد و افزود: همه مسئولین کشور و در رأس قوای سه گانه باید با وحدت و همفکری با رشد سرسام آور قیمت ها مقابله کنند.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه مجلس و دولت و قوه قضاییه باید در طول یکدگیر باشند و هر کدام با عمل به وظیفه خود زمینه را برای اجرای هر چه بهتر قوانین و برخورد با متخلفان و قانون شکنان فراهم کنند، گفت: نباید اجازه داد مردم بیش از این بخاطر کوتاهی و قصور عده ای و طمع برخی منفعت طلبان تحت فشار قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات را نباید به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره زد

حل مشکلات را نباید به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره زد