مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-09سياسي

حجت الاسلام فقیهی فر: سران قوا فکری به حال گرانی های افسارگسیخته بکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن فقیهی فر ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه بعضی از شهداء از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی ما شمه ای از اخلاق و سیره امام حسین (ع) را در پیش گرفتند، - ، حجت الاسلام حسن فقیهی فر ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه بعضی از شهداء از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی ما شمه ای از اخلاق و سیره امام حسین (ع) را در پیش گرفتند، اظهار کرد: شهید سلیمانی حسینی وار زندگی کرد و به مانند شهدای کربلا شهید شد، از خصوصیات بارزه این سیدالشهداء مقاومت ولایت مداری ایشان بود.

وی افزود: رمز پیروزی ما مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار است، آن ها می خواهند ایران اسلامی را بزور پای میز مذاکره بنشانند و بیعت بگیرند، اما این یک خیال واهی است.

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: اگر مفسده ای را در جامعه می بینیم باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم چرا که امروز نیز با معظلات و منکراتی از جمله شراب خواری، رشوه، غیبت و سخنچینی روبرو هستیم که نباید بگذاریم قبح این منکرات در جامعه شکسته شود و باید مکررا تذکر دهیم.

حجت الاسلام فقیهی فر به مناظره های انتخاباتی آمریکا اشاره و بیان داشت: افتضاح انتخاباتی آمریکا در مناظرات بین این رییس جمهور دلقک ترامپ با آن حریف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام فقیهی فر: سران قوا فکری به حال گرانی های افسارگسیخته بکنند

حجت الاسلام فقیهی فر: سران قوا فکری به حال گرانی های افسارگسیخته بکنند