مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 14:302020-10-09پزشكي

تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت بیمارستان ها برای درمان بیماران کرونا


معاون درمان وزارت بهداشت بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت بیمارستان ها برای ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی تاکید کرد.

- معاون درمان وزارت بهداشت بر ضرورت بهره گیری حداکثری از ظرفیت بیمارستان ها برای ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم جان بابایی در جلسه ای که امروز جمعه هجدهم مهرماه، در ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران برگزار شد، با اشاره به افزایش موارد بستری در بیمارستان های سراسر کشور، اظهار کرد: این روزها شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا در بستر خانواده ها هستیم.

وی کاهش انجام عمل های غیر ضروری را در روزهای آتی یکی از اقدامات موثر برای افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی برای پذیرش مبتلایان به کرونا عنوان کرد و گفت: همچنین بهره گیری از کلینیک های تنفسی بیمارستان ها با توجه به امکانات و ظرفیت هر بیمارستان راهی مناسب برای کاهش بار مراجعه به اورژانس هاست.

معاون درمان وزارت بهداشت، با تاکید بر اهمیت کیفیت ارایه اکسیژن رسانی مطلوب به بیماران کرونایی، خواستار تشکیل گروهی تخصصی از پرستاران تحت نظر دفتر پرستاری بیمارستان ها برای افزایش کیفیت ارایه خدمات در این زمینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت بیمارستان ها برای درمان بیماران کرونا

تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت بیمارستان ها برای درمان بیماران کرونا