مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 16:052020-10-09سياسي

پیشگیری از ساخت و ساز خلاف با الحاق سه روستای حریم به شیراز


الحاق سه روستای گردخون، اقبال آباد و سلطان آباد به شهر شیراز، مشکلات حاشیه نشینی را کاهش داده و از ساخت و ساز خلاف جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس درباره الحاق 3 روستا به شهر شیراز گفت: با ورود این روستاها به محدوده شهر تا اندازه ای مشکلات حاشیه نشینی شهر حل می شود.

جعفر قادری با اشاره به اینکه  با الحاق سه روستای گردخون، اقبال آباد و سلطان آباد  به محدوده شهر شیراز موافق است، اظهار داشت: معتقدم علاوه بر این سه روستا سایر روستاهای واجد  شرایط نیز باید به سرعت به شهر شیراز ملحق شوند و این موضوع باید در دستور کار فرمانداری و شهرداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دهیاری ها توان کافی ندارند که بتوانند در درون محدوده طرح هادی روستا ها از تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند و به علت محدودیت های درآمدی خدمتی نیز به ساکنین روستاها ارائه نمی کنند، افزود: در صورت ملحق نشدن این روستاها به کلانشهر شیراز در آینده مشکلات بیشتری به شیراز تحمیل می شود.

قادری بیان کرد: با الحاق این روستاها به شیراز، مسیری برای ساخت و سازهای خارج از محدوده وجود ندارد چرا که شهرداری با اصلاح به موقع طرح تفصیلی و با در اختیار قرار دادن زمین به متقاضیان می تواند بر نحوه ساخت و ساز آنها نظارت کند ضمن اینکه شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از ساخت و ساز خلاف با الحاق سه روستای حریم به شیراز

پیشگیری از ساخت و ساز خلاف با الحاق سه روستای حریم به شیراز