مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 17:202020-10-09بين الملل

دیدار مقامات حماس با معاون وزیر خارجه روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری فلسطینی شهاب ، شامگاه امروز (جمعه)، گزارش داد که مقامات اعزامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مسکو با میخاییل بوگدانف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه .

- منابع فلسطینی گزارش دادند که هیأت اعزامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مسکو با معاون وزیر خارجه روسیه دیدار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری فلسطینی شهاب ، شامگاه امروز (جمعه)، گزارش داد که مقامات اعزامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مسکو با میخاییل بوگدانف معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده رییس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرده اند.

طبق این گزارش، موسی ابو مرزوق رییس هیأت اعزامی و از اعضای ارشد دفتر سیاسی حماس به همراه دو عضو ارشد این جنبش به نام های حسام بدران و محمد العیله با بوگدانف و تعدادی از مقامات وزارت خارجه دیدار کرده اند.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که رامی الشاعر سفیر اسبق فلسطین در مسکو و ولادیمیر سفرنکُف دیپلمات روس و نماینده روسیه در کمیته چهارجانبه صلح (متشکل از آمریکا، روسیه، سازمان ملل و اتحادیه اروپا) و همچنین الکسی اسکوسیرف معاون رییس بخش خاورمیانه وازرت خارجه روسیه در این دیدار حاضر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مقامات حماس با معاون وزیر خارجه روسیه

دیدار مقامات حماس با معاون وزیر خارجه روسیه