مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 18:502020-10-09سياسي

لزوم استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت نماز جمعه/ دشمن همیشه از نماز جمعه هراس دارد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با تأکید بر لزوم استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت نماز جمعه گفت: دشمن همیشه هراسی از نماز جمعه بر دل دارد و از هیچ تلاشی برای کمرنگ کردن این نهاد مهم فروگذار نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی عصر امروز در نشستی با شماری از بسیجیان و دست اندرکاران نماز جمعه در سرخه اظهار کرد: در اسلام، بر سه اجتماع بزرگ تأکید شده که شامل نمازهای یومیه به جماعت که اجتماع روزانه ما محسوب می شود، اجتماع هفتگی در نماز جمعه و اجتماع دیگر مسلمانان که شاید بتوان آن را سالانه دانست و در ایام حج رخ می دهد، تأکید شده است.

او بیان کرد: اجتماع سیاسی و عبادی مسلمانان در نماز جمعه منشأ برکات بسیاری است و سبب آگاهی بخشیدن به مردم در زمینه معارف اسلامی و رویدادهای مهم اجتماعی و سیاسی می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه افزود: نماز جمعه، ایجاد همبستگی و انسجام هر چه بیشتر در صفوف مسلمین را در پی خواهد داشت؛ به گونه ای که در دل دشمنان وحشت می اندازد و پشت آن ها را به لرزه درمی آورد.

عبداللهی با بیان اینکه نماز جمعه به نوعی تجدید روح دینی و نشاط معنوی برای توده مردم مسلمان است، گفت: یکی دیگر از مواردی که منشأ برکت نماز جمعه می شود، جلب همکاری برای رفع مشکلات عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت نماز جمعه/ دشمن همیشه از نماز جمعه هراس دارد

لزوم استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت نماز جمعه/ دشمن همیشه از نماز جمعه هراس دارد