مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 مهر 1399 ساعت 03:052020-10-09فرهنگي

«خط باریک قرمز» در ذهن مسئولان ایجاد سوال می کند/ هنر نجات دهنده


مرتضی پورصمدی مدیر فیلمبرداری باسابقه سینما که این روزها مستند «خط باریک قرمز» را در اکران عمومی و آنلاین دارد مهمترین تاثیر این فیلم را ایجاد سوال در ذهن مخاطبان و به ویژه مسئولان می داند.

- مرتضی پورصمدی مدیر فیلمبرداری باسابقه سینما که این روزها مستند خط باریک قرمز را در اکران عمومی و آنلاین دارد مهمترین تاثیر این فیلم را ایجاد سوال در ذهن مخاطبان و به ویژه مسئولان می داند.

مرتضی پورصمدی مدیر فیلمبرداری فیلم مستند داستانی خط باریک قرمز به کارگردانی فرزاد خوشدست و تهیه کنندگی مشترک فرزاد خوشدست و نگار اسکندرفر ککه از چندی پیش اکران خود را در سینماهای هنروتجربه آغاز کرده است، درباره چگونگی پیوستن خود به این فیلم توضیح داد: فرزاد خوشدست کارگردان این مستند داستانی، از من دعوت کرد که به عنوان فیلمبردار در این پروژه حضور داشته باشم.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود ما با 2 دوربین کار کنیم که دوربین اصلی را من و دوربین دوم را فرد دیگری هدایت می کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع این فیلم بسیار حساس، شکننده و در عین حال جذاب بود، بیان کرد: ما در ابتدا نمی دانستیم آن سوی دیوارها چه خبر است و با یک شرایطی مواجه شدیم که تجربه اش برای هر کسی به سادگی میسر نیست و اگر فردی فرزند بزرگ و یا نوجوان داشته باشد، بیشتر متوجه می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خط باریک قرمز» در ذهن مسئولان ایجاد سوال می کند/ هنر نجات دهنده

«خط باریک قرمز» در ذهن مسئولان ایجاد سوال می کند/ هنر نجات دهنده